Noć reklamoždera

U subotu, 22. decembra sa početkom u 20:30h organizovana je 13. po redu mt:s Noć reklamoždera. I ovaj put je tradicionalno održana u Velikoj dvorani Sava centra. Tema ovogodišnje noći bio je MIDNIGHT MADNESS-internacionalni spektakl koji predstavlja mix basketa, ulične košarke, muzike, zakucavanja i pozitivnih vibracija. Kao sjajan uvod u to, bila je beogradska hip hop atrakcija Recognize crew, koja je break dance-om sa košarkaškim loptama na pravi način to uspela da nam dočara.

U ulozi voditelja našli su se Aleksandar Đorđević i Aleksandra Krnjanski. Nakon prve odgledane reklame, na scenu su pozvali specijalnog gosta iz Londona,Nhamo Shire-a, osnivača ovog veoma popularnog projekta. On je iskoristio ovu priliku da najavi da će i naredne godineNoć reklamoždera biti održana u regionu, a i u Srbiji.

Nakon toga uručena su brojna priznanja ljudima u okviru kategorija: BRAND SERBIA, GRAND SLAM, WORLD TOUR,HRABRO SRCE,NAJ DIZAJN,NAJ REKLAMA,za doprinos promociji naše zemlje na najbolji mogući način.Za naj reklamu,nadmetalo se 30 reklama, gde je titulu najpopularnije ponela Grand kafa “Šoljice”u produkciji agencije Draftfcb Afirma.

Veče je nastavljeno urnebesnim reklamama, koje su propraćene ovacijama, a publika je bila oduševljena američkim,ruskim,japanskim, peruanskim i mnogim drugim.Na gromoglasan aplauz naišla je upravo reklama za Snickers, iz Rusije http://www.youtube.com/watch?v=HLCCokmL41I

U ponoćje prikazan petominutni MIDNIGHT MADNESS film, nakon čega je ugošćen proslavljeni igrač Radničkog iz Kragujevca, Mathew Bryan Amaning. On je želeo da podseti mlade koliko je sport bitan aspekt svakog života i da ukaže na priliku koju pruža MIDNIGHT MADNESS, pozivajući publiku na štand MM na slobodna bacanja i zakucavanja kao priliku da se osvoje neke MM nagrade.

Reklame su nastavile da zabavljaju publiku, a u pauzama između njih, još jedan način da se ulepša veče, bila je dodela vrednih nagrada, kao što su putovanje u Rim, košarkaške lopte idresovi. Hyundai electonics je dodelio vaučer u vrednosti od 20.000 dinara, a agencija International Scouting Office je izabrala NOVO LICE TV REKLAME.

Od strane Dimitria Flureya-a obećano je da će premijera 14. Noći reklamoždera biti održana upravo u Beogradu, a do tada nam ne preostaje ništa drugo nego da i dalje uživamo u reklamama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *