Originalnost se traži!

Zrenjaninka Olga Šebez, studentkinja treće godine Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu dobila je posao u onlajn marketinškoj agenciji, gde je konkurisala za posao komjuniti menadžera, zahvaljujući kreativnom videu koji je priložila uz biografiju.

Olga se prijavila za praksu u onlajn marketing agenciji iSTUDIO koja svoje poslovanje zasniva u pravcu izrade marketing strategije za komunikaciju brendova sa svojim kupcima, a sve to putem društvenih mreža koje su u ekspanziji. Imala je dobar osnov da se dobro potrudi obzirom da se ovaj posao nudi u veoma uspešnoj firmi koja posluje sa sedištem u Zagrebu i predstavništvima u Mostaru, Bostonu i od nedavno u Beogradu.

Kao student, želela sam da steknem iskustvo kroz koje ću naučiti da stečeno znanje sa fakulteta primenim u realnim poslovnim situacijama. Društvene mreže su ono što me od prve godine studija zanima. Po mom mišljenju Internet je postao deo naše svakodnevnice, a sa njim su tu i društvene mreže – kaže ona.

Mnogi studenti nažalost ne misle o praksi tokom studija što je naročito naglašeno u Srbiji, ovaj trend je neophodno promeniti.

Ona navodi i da za nju lično, njen poziv predstavlja platformu koja se tek razvija, kao i da su mogućnosti za kreiranje zanimljivog sadržaja na društvenim mrežama bezbrojne.

Ako uzmemo u obzir i rad na ličnom razvoju, interne edukacije, seminari, sertifikati, ova firma je po njenim rečima za nju bila logičan izbor koji nije želela ni po koju cenu da propusti, dodajući da je dodatnu motivaciju dobila činjenicom da je predstavništvo u Beogradu nedavno otvoreno, te je tu videla šansu da sebe i svoje sposobnosti razvija paralelno sa kompanijom.

– Na Fejsbuk stranici sam videla oglas za praktikanta, čija ponuda mi je potpuno odgovarala. Zašto da ne?! Pored standardnog slanja CV-ija bilo je potrebno poslati video, i u trajanju od minut objasniti zašto baš ja da dobijem tu praksu. U principu je lako, odradiš video i pošalješ. Samo, ukoliko to baš želiš moraš da se postaraš da te u hrpi drugih videa zapamte i da ih zainteresuješ. Pošto mi je u glavi bilo da će većina ljudi sesti ispred kamere i ispričati svoj cv. Bilo je jasno da ja to neću uraditi. Odlučila sam da bi najbolje bilo da ja pokažem sebe na društvenim mrežama. Svoje profile, takvi kakvi su trenutno. Video nije bio formalan, nego je mene prikazao onakvu kakva sam. Na neposredan način sam prikazala sebe, svoju otvorenost, osobine i preferencije. Nakon toga je usledio intervju i upoznavanje, koje mi nije teško palo jer sam imala utisak kao da oni mene već poznaju, jer su ’prošetali’ kroz sve moje naloge. To ne znači da nije bilo nervoze. Sam znaš šta želiš i zbog čega ti to treba da dobiješ, ostaje samo da se potrudiš i da tu želju iskažeš na pravi način – kreativno i drugačije od ostalih. Zahvaljujući tom videu ja sam među prva četiri zaposlena u iSTUDIO kancelariji u Srbiji – kaže Olga.

Ona savetuje mladima da je prilikom slanja CV-ja od presudnog značaja izdvojiti se iz mora dosadnih biografija.

– Borite se iskreno i nedvosmisleno za posao koji želite, pokažite da vam je stalo i poslodavci će to prepoznati. Učinite prvi korak i ne odustajte dok ne ostvarite svoj cilj – poručuje ova studentkinja.

Izvor: 24 sata

1 Comment

  1. Svaka cast Olgi sto je dobila posao, ali ovaj video mi je skroz bezveze… Treba se istaknuti, sa time se apsolutno slazem, ali dok nisam procitao sta je ona sa time htela da postigne, tri puta sam odgledao klip i nista mi nije bilo jasno. Kao kada ispricas vic, pa ga posle objasnjavas, jer je vic smor..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *