Društvena mreža samo za fudbalere

Fejsbuk, Linkedin, Tviter i ostale društvene mreže odavno su zagospodarile internetom, a Slovenci se nadaju da će sa platformom Fieldoo.com uspeti da uskomešaju i međunarodno fudbalsko tržište.

Naime, Fieldoo.com već koristi više od 10.000 fudbalera i agenata iz više od 140 zemalja, iako je cela ideja predstavljena pre tek nešto više od mesec dana.

U inostranstvu Fieldoo.com već nazivaju “fudbalski Linkedin”, obzirom da broj članova raste iz minuta u minut, a među korisnicima se nalaze i reprezentativci zemalja poput Izraela, Makedonije, Kolumbije, Slovenije…

Jedan od najuspešnijih primera celog projekta je mladi reprezentativac Slovenije Matej Rapnik, koji je preko portala Fieldoo.com našao angažman u tajlandskom prvaku Muangtong junajtedu našeg trenera Slaviše Jokanovića, bivšeg kormilara Partizana.

Brže i jednostavnije i povezivanje fudbalera i agenata i jeste u biti platforme, koja je za igrače potpuno besplatna.

Brojni uticajni sportski mediji, kao što su Goal.com, Yahoo.com, Eurospot, Gazeta delo Sport, Fieldoo.com vide kao “zanimljivu platformu sa svetlom budućnošću i izvrsnim prilikama za promociju i transfer“.

 

Izvor: http://www.mozzartsport.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *