Zašto su satovi u reklamama podešeni na 10:10?

Nekada su satovi predstavljali  neophodnost, danas više predstavljaju nakit, ukras. Uz pojavu mobilnih telefona mnogi su mislili da će prodaja ručnih satova drastično opasti, a neki su predviđali i nestanak tog tržišta. Satovi se i dalje u velikom broju prodaju, ali ne zato što su preko potrebni već zbog toga što predstavljaju neku vrstu statusnog simbola.

Ako ste nekada pretraživali Internet verovatno ste primetili da je većina satova na posterima i bilbordima podešena na 10:10. Zašto – sigurno se pitate. Odgovor je jednostavan. Naime, logo proizvođača se uglavnom nalazi u gornjem delu, na sredini sata, a pokazivač datuma sa desne strane. Kako bi se jasno video logo, ali i pomenuta dodatna funkcija, mnogi se odlučuju da sat koji žele da reklamiraju pokazuju ovo vreme.

zasto satovi u reklamama zasto satovi u reklamama

[ratings]

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *