„Šta je starije? Marketing ili prodaja“

Knjiga „Šta je starije? Marketing ili prodaja“ sumira iskustva iz 18 godina duge poslovne karijere Branka Budanovića, radeći za multinacionalne kompanije iz oblasti marketinga i prodaje. Na 38 poglavlja predstavljeni su realizovani poslovni slučajevi na različitim projektima i tržištima. Knjiga sadrži brojne primere i odgovore na važna pitanja iz marketinga i prodaje. Branko Budanović prenosi svoja iskustva na 300 strana sa preko 82 tabele i grafikona. Na kraju svakog poglavlja nalazi se kratak sadržaj, važna pitanja i zadaci, što knjigu čini još praktičnijom za svakodnevnu upotrebu. Knjiga predstavlja prečice za iskustva koje je Branko Budanović stekao kroz svoju poslovnu karijeru.

U svojoj bogatoj karijeri radio je i sarađivao sa nekim od najvećih multinacionalnih kompanija u regionu: InBev, Nikšićka pivara, Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson, Ogilvy, British American Tobacco, Doncafe. Radeći za te kompanije, razvijao je poslovanje na različitim projektima i na nekim od poznatih brendova: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Nikšićko pivo, Staropramen, Ballantine’s, Absolut vodka, Viceroy, Pall Mall, Vogue, Doncafe, Nescafe, Nesquick, Maggie, Knorr, Milka, C-market, Pekabeta itd.

Sarađivao je sa agencijama za istraživanja GFK, Synovate, Nielsen, na brojnim projektima širom regiona.

Branko Budanović se specijalizovao za teme integralnih marketing komunikacija i poslovnog planiranja.

Kroz komentare recenzenata možete dalje i sami prosuditi o knjizi „Šta je starije? Marketing ili prodaja“. 

Dvadesetak kompanija iz Srbije i okruženja, poligon su na kome autor pokazuje šta se, kako i na koji način, mora u preduzeću uraditi, kako bi marketing i prodaja podržavali jedno drugo, te kako bi se ostvarili optimalni rezultati, imajući u vidu kako trenutnu, tako i buduću prodaju, ali i razvoj dobrih dugoročnih odnosa sa klijentima. Praktičnost, jednostavnost, prilagodljivost, širina, iskustvo i aktuelnost su samo neki od razloga zbog kojih ovu knjigu treba uzeti u razmatranje“. – Dr Saša Veljković, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu

Prikaz veoma raznovrsnih iskustava autora knjige pomaže Vam da bolje kreirate svoje planove, iznedrite nove poslovne ideje i osmislite okvire za njihovu implementaciju. Još dragocenije, ova iskustva ukazuju na mnoštvo veoma realnih prepreka koje često u praksi dobru ideju pretvaraju u neuspešan projekat“. – Igor Veselinović, Customer development manager, The Coca-Cola Hellenic

Praksa pre teorije. Suština iznad forme. Godine iskustva pretočene u jednu knjigu koja daje vredne „ključ-u-ruke“ savete svim sadašnjim i budućim marketing&sales profesionalcima“. – Aleksandar Poznanić, direktor marketinga, Jaffa d.o.o. Crvenka

Praktičan priručnik koji mogu koristiti svi – od veterana prodaje i marketinga u velikim kompanijama koji žele da se podsete osnovnih pravila igre ili da se inspirišu za nove podvige, do malih preduzetnika i tzv. „slobodnih profesionalaca“ koji žele da prošire svoju delatnost, pridobiju nove klijente ili prošire poslovanje na nove segmente. Uz niz primera iz Brankove dugogodišnje prakse, u svaku stranicu je utkan i deo njegove lične i profesionalne istorije, što knjizi daje posebnu vrednost i karakter“. – Ana Inđić, Partnership marketing manager, BINBANK, Moskva, Rusija

Kada uveče završite sa čitanjem knjige, odmah ujutro možete da je koristite u kompaniji.“ – Tihomir Todorović Tika, veteran srpske propagande

Cena knjige „Šta je starije? Marketing ili prodaja“ je 1950 dinara, a naručivanje možete izvršti putem sajta http://makart.rs. Naručenu knjigu ćete dobiti na kućnu adresu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *