Najbolje reklame u svetu automobilizma u 2013. godini

Prošla godina je bila itekako uspešna za proizvođače automobila. Prodaja je opala samo u sferi velikih vozila tj. džipova. Najveći pad prodaje je imao General Motors sa svojim modelom “Hummer”, čija je prodaja opala za 57% jer zbog potrošnje od 17 l na 100 km, svako će izabrati model sa manjom potrošnjom. Tako da su ekonomičniji mali gradski automobili doživeli bum u 2013. godini.

Kako bi procenti prodaje ostali isti kao i u 2013. godini, proizvođači četvorotočkaša se trude da reklamama privuku što više kupaca. Najbolje reklame se ocenjuju na severnoameričkom sajmu automobila u Detroitu, gde je ove godine Honda osvojila prva mesta i  to za “online” i TV kategoriju, dok je Fiat dominirao u štampanim medijima.

Najbolje reklame u svetu automobilizma:

Online kategorija

Najbolja online reklama je “Sound of Honda” koja zapravo služi kao podsećanje na 1989. godinu i obaranje rekorda igre svetlosti i zvuka motora u Formuli 1. Zvuk motora je snimljen tog dana kada je rekord napravljen.

Ova reklama nam danas pokazuje putanju i brzinu kretanja tadašnjeg bolida.

TV reklama

U kategoriji TV reklame takođe je pobedila Honda sa reklamom pod nazivom “Honda Hands”

Istorija Honde je predstavljena kroz mnogobrojne minijature motocikala i automobila.

Honda je bila u konkurenciji sa Dodge-om “It comes standard”:

Honda “Illusions”

Daimler/Smart: “Offroad,”

i sa Land Roverom: “Roam Free”

Štampana reklama

Kao što smo već naveli Fiat je štampanim reklamama zasluženo osvojio prvo mesto, svojom reklamom sa porukom koja upozorava ljude o opasnostima koje vrebaju zbog kucanja poruka u toku vožnje.

“You either see the letter or the girl.”

fiat-letters1

“You either see the letter or the dog.”

fiat-letters2

“You either see the letter or the bus.”

fiat-letters3

Interaktivna reklama

Pobedu u interaktivnoj reklami odneo je Hyundai sa projektom “Driveway Decision Maker” gde potencijalni kupci pomoću Hjundaijevog sajta, Google Maps kao i Street View-a mogu da vide kako će njihov Hyundai Elantra izgledati u njihovom dvorištu.

Eksperimentalna kategorija

Prvo mesto u ovoj kategoriji dele Toyota i BMW. BMW je postavio na dobro poznatoj 6. aveniji interaktivni “prozor u budućnost” (Window Into the Near Future) gde su automobili sadašnjosti izgledali kao BMW koncept  automobila čija se proizvodnja očekuje uskoro.

Toyota se okrenula malo drugačijem predstavljanjem svog modela Endeavor, naslednika dobro poznatog “Land Cruiser”, koji je svog pretka učinio ponosnim, snagom koju je pokazao.

Pročitajte još:

[ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *