Logo predstavlja veoma bitan deo brenda, pa i same kompanije. Mnogi smatraju da se uspešnost brenda može meriti i brojem ljudi koji samo na osnovu logoa ili njegovog dela mogu reći o kom brendu i o kojoj kompaniji je reč.
Izdvojili smo nekoliko logoa koji u sebi skrivaju nešto što se na prvi pogled ne može primetiti. Sigurno ste ih videli mnogo puta do sada, ali neke skrivene poruke, elemente i značenja niste primetili. Neka će vas oduševiti, neka će vas ostaviti bez teksta, a za neke nećete verovati koliko su mudro osmišljeni. Pogledajte o čemu se radi.
Formula 1 ima jedinstven logo
Primetićete da se između “F” i crvenog broja 1 vidi broj jedan bele boje.

LG
“Life is good” – naročito kada se zabavljate igrajući Pacman-a.

Museum of London
Pomislićete “Lep, šaren logo”, ali ovaj logo će postati mnogo bolji kada saznate da svaka boja predstavlja kako se London širio, kako je postajao sve veći grad.

Toblerone
Svi ih veoma rado jedemo, ali da li primećujete medveda na planini? On je tu da simbolizuje glavni grad Švajcarske – Bern.

Toyota i njen veoma poznat logo
Da li ste znali da svako slovo iz naziva kompanije možete da ispišete na logou?

Amazon
Narandžasti deo simbolizuje osmeh. Oni žele da svi klijenti budu zadovoljni i trude se da njihove usluge “pokriju” sve – od A do Z.

FedEx
Između slova “E” i “x” primetićete strelicu koja predstavlja brzinu i preciznost koje karakterišu ovu kompaniju.

CISCO
Kompanija je osnovana u San Francisku. Ove crtice iznad naziva predstavljaju most Golden Gate, simbol ovog grada.

SPARTAN – golf club
Primetili ste golfera, ali da li primećujete glavu spartanca?

NBC
Verovatno ste gledali serije koji se prikazuju na ovoj TV stanici, ali da li primećujete pauna na logou? On predstavlja njihov moto – uvek gledaj napred, nikad nazad i ponosi se onim što si uradio.

Human rights
Pored toga što je logo kombinacija ruke i ptice, zanimljivo je i to što je ovaj logo napravio Srbin – Petar Stakić. Njegov logo je pobedio u konkurenciji 15375 logoa koji su pristigli iz 190 zemalja širom sveta.

Pittsburgh Zoo
Nije teško uočiti – majmun i lav se gledaju.

Le tour de France
Najpoznatija biciklistička trka krije jednog biciklistu u logou. Mala pomoć: žuti krug predstavlja prednji točak.

Sjajno, zar ne?
[ratings]
Crveni deo F1 logotipa ne predstavlja jedinicu, već vizuelno predstavljenu “brzinu”. Kao da je broj 1 u pokretu 🙂