Subliminalne poruke

Ne može se nikome verovati ovih dana

U današnjem svetu mediji i druge vladajuće korporacije pribegavaju ilegalnim metodama, poznatim pod nazivom subliminalne poruke, da bi namamili narod u svoje kandže, sve u svrhu ispunjenja njihovih viših ciljeva. A ko je iza svega toga? Mislite izvan kutije.

Šta su subliminalne poruke?

Subliminalne poruke su vrsta tehnike ispiranja mozga koja se prikriveno koristi širom sveta, u velikim kompanijama, državnim diktaturama, u cilju da se sprovede određeni plan. Iako se ranije vršila debata o tome da li subliminalne poruke zaista funkcionišu, ova ideja, zbog neinformisanosti, sve više postaje popularna teorija zavere ili samo urbana legenda.

Subliminalne poruke su sakrivene u naizgled bezopasnim stvarima kao što su filmovi ili pesme, a najčešće u reklamama, da bi se određeno ponašanje i razmišljanje zasadilo u podsvest ljudi. Obično su u formi teksta, slika i simbola kao skrivenih motiva na slikama, u zvuku… Postoje i one koje su insinuacije ali i direktne komande.

Rana istraživanja ovog fenomena je izveo Džejms Vikari, koji je integrisao primere subliminalnog oglašavanja u jedan film. Poruke su saopštavale auditorijumu da kupi Coca-Colu i kokice, a pojavljivale su se na ekranu svakih pet sekundi od kojih svaki traje samo 1/3000 deo sekunde, te je prošlo kao neopaženo od strane svesnog uma ljudi. Prema rezultatima Vikarija, prodaja Coca-Cole je od te večeri porasla za 18,1%, a kokica za 57,8%.

Efikasnost

Efikasnost subliminalnih poruka leži u uspešnosti da se stimuliše blaga emotivna aktivnost. Istraživanja pokazuju da će se subliminalni podsticaji aktivirati samo ako osoba ima već određenu nameru da izvrši ovu specifičnu akciju. Sa druge strane, Frojdovska škola navodi da određene subliminalne poruke, kao što su vulgarne i seksualne slike i kratke rečenice u tekstu, utiču na naš najprimitivniji deo mozga te ga navode na razna regresivna ponašanja, što je u prirodi čoveka.

Subliminalne poruke u popularnoj kulturi

Dok su subliminalne poruke često prenaglašene u popularnoj kulturi,njihova istorija datira još početkom dvadesetog veka u filmovima i romanima. Najzastupljeniji su u SAD-u zbog kontrolisanja široke narodne mase.

Lion_King_Subliminal_MessageDiznijevi crtaći su veoma poznati po subliminalnim porukama, koje su najčešće seksističkog i rasističkog karaktera. Navodi se u raznim literaturama da je Volt Dizni bio pripadnik 33. stepena škotskog obreda masona. Kao okultista, naravno, Voltova nasleđa i verovanja su bila ugrađena u njegova dela. Diznijevi skriveni motivi bili su više puta razotkriveni, te su bili primorani da cenzurišu pojedinosti.

U Warner Brothers animiranom filmu iz 1943. godine patak Dača stoji pored statue koja ima štit i na kome piše: „Kupite obveznice“.

Horor film „Isterivač đavola“ je dobro poznat po svojim zastrašujućim, ali efikasno korišćenim subliminalnim slikama tokom celog filma, tačnije prikazuju strašno demonoliko stvorenje koje se prikazuje u košmaru oca Karasa, gde treperi na ekranu nekoliko sekundi pre nego što potpuno nestane.

Ni u muzici ova tehnika nije strana. Takozvano audio maskiranje je kontroverzna tema u SAD-u još od 1980. godine kada su navodno razni rok muzičari upotrebljavali ovu tehniku za satanističke svrhe koje utiču na ljude, što je dovelo do rekordnog broja spaljivanja ploča i uvođenja zakona o zabrani upotrebe ovih subliminalnih poruka. Uz ovu tehniku se najčešće pojavljuje i fonetski preokret što je uočljivo u naslovu pesme Joko OnoKiss kiss kiss“ što bi u fonetskom preokretu zvučalo „Sick sick sick“ – u prevodu bolestan, ili kao da se izgovaraju tri šestice. Uprkos tome, fonetski preokret se dešava nesvesno tokom svakodnevnog govora.

Godine 1980. kompanija Coca-Cola u južnoj Australiji je pustila reklamni poster na kome je bila naslikana čaša Coca-Cole sa kockicama leda. Unutar jedne kockice nalazila se silueta žene koja obavlja felacio. Na hiljade plakata je podeljeno dok Coca-Cola nije otkrila ovu takozvanu grešku. Umetnik plakata bio je otpušten, a svi plakati su se povukli iz upotrebe.

Mada se u današnjoj pop muzici simboli raznih kultova veoma koriste, manje je verovatno da će običan čovek to i zapaziti.

Ispiranje mozga subliminalnim porukama stvara novu rasu ljudi

yardInternet sajt www.subliminalmindfuel.com promoviše novi način razmišljanja koji se može pokrenuti subliminalnim porukama. Kako oni nalažu, na sajtu se može pronaći subliminalni snimak koji programira vaš um do neograničenog potencijala.

Presencia Media promoviše svoj novi sajt za one koji žele da reprogramiraju svoj um i potpuno ga transformišu. Na ovom sajtu se može kupiti i preuzeti njihov subliminalni snimak poznat pod nazivom „Kreator“, koji sadrži specijalne afirmacije sa srži alfa i teta tonovima, koji mogu vremenom da promene vaš način razmišljanja. Subliminalni snimak je program koji više puta ponavlja razna potvrđivanja, tiho u pozadini. Vaš svesni um to ne može da čuje, ali podsvesni može. Podsvest samo sledi naredbe i programira vaš um sa pozitivnim afirmacijama, navodi Džesi Kastaneda mlađi, osnivač sajta.

U studiji koju je sproveo subliminalni istraživač Vaghn Kaser, a kojаje kasnije objavljenа u časopisu nervnih i mentalnih bolesti, pokazalo se da čak i kad spavate poruke uđu u podsvest i pamte se nakon spavanja. „Subliminalna poruka utiče na podsvesni nivo i programirana je da promeni način razmišljanja. Nema većih fizičkih ili psihičkih napora. Samo slušate subliminalni snimak. Možete promeniti bilo koje ponašanje ili čak privući prosperitet u vaš život. Toliko je lako.

Nema sumnje da subliminalne poruke, audio ili video, imaju efekat na ljude. Subliminalna oglašavanja se koriste na dnevnoj bazi iako je to zabranjeno.

Vreme je za ljude da ga koriste za pozitivan rezultat. Želite li potpunu transformaciju? Isperite sebi mozak za dobar ishod.

Jedina dobra strana?

Subliminalne poruke imaju i dobru stranu: Napravljen je eksperiment pod vođstvom psihoanalitičkih psihologa 1985. godine gde su studenti bili podeljeni u grupe i izloženi ovakvim porukama od 4 milisekunde trajanja, u periodu od 12 nedelja. Studenti koji su dobili subliminalne poruke, krajem ispita su imali mnogo bolje rezultate nego studenti iz kontrolne grupe. Istraživači su zaključili da podsvesna stimulacija studenata doprinosi višem nivou samopouzdanja, a samim tim i lakšem učenju.

 [ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *