PAČVORK na Kolarcu

M 6Koncert PAČVORK 24. decembra u Kolarčevoj zadužbini, u izvođenju umetničkog direktora Saše Mirkovića, violiniste Stanka Madića i Ansambla Metamorfozis.

Ovaj koncert donosi kombinaciju i mešavinu starog i novog,istoka i zapada,nevine igre, majstorske bravure i nostalgičnog prizivanja dragog zavičaja. Tu su kompozicije oca i sina – Leopolda i Volfganga Amadeusa, prvog koji je ime Mocart uputio na stazu slave i drugog koji ga je vinuo u večnost, Arkanđela Korelija rodonačelnika končerta grosa, Airata Ičmuratova, mladog tatarskog kompozitora, dirigenta i klarinetiste koji svoje savremene note slaže u Montrealu, Milana Mihajlovića jednog od najznačajnijih savremenih srpskih autora čijim delima, ma kom stilu pripadala, dominira osvajajući muzički lirizam i najzad delo Aleksandre Vrebalov, ugledne srpske kompozitorke, koja pod njujorškim svetlima sanja beskraj rodne panonske ravnice.

Leopold Mocart (1719-1787): Simfonija igračakau Ge-duru

Volfgang Amadeus Mocart(1756 – 1791): Simfonija končertante za violinu, violu i orkestaru Es-duru, K.364

Arkanđelo Koreli (1653 – 1713)/Frančesko Đeminijani (1687 – 1762): La Follia

Airat Ičmuratov (1973): Kamerna simfonija br.4 op.35 (srpska premijera)

Milan Mihajlović (1945): Bagatele, za violu i orkestar

Aleksandra Vrebalov (1970): Pannonia Boundless (aranžman S. Mirković)

Saša kutija

Ansambl Metamorfozis, sa osnivačem i umetničkim vođom Sašom Mirkovićem, afirmisao se poslednjih godina kao savremen i fleksibilan muzički sastav otvoren za različita nova iskustva i inovativni pristup scenskom izrazu. Sviraju veliku i uvek rado slušanu muziku minulih vremena, ali i dela savremenih autora svih generacija sa kojima dele zajedničko oduševljenje plemenitim zvukom i lepšom stranom stvarnosti.

Tokom svoje koncertne karijere, kao solista, član kamernih ansambala i orkestara nastupao je u Srbiji, Crnoj Gori, Italiji, Mađarskoj, Rumuniji, Grčkoj, Švajcarskoj, Španiji, Francuskoj, Nemačkoj, Islandu, SAD, Kanadi, Austriji, Australiji, Novom Zelandu, Hong Kongu, Švedskoj, Finskoj, Holandiji, Rusiji, Norveškoj, Slovačkoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji…Njegovo dosadašnje profesionalno angažovanje uključuje poziciju lidera sekcije viola u Ansamblu za novu muziku, Ansamblu ARTE, Beogradskom gudačkom orkestaru “Dušan Skovran“, Beogradskom kamernom orkestaru „Ljubica Marić“, Kamernom orkestru “Šlezinger“, kao i saradnju sa Orkestrom Žebeljan i Beogradskom filharmonijom. Takođe je nastupao u okviru kvarteta Kontradance i Kon-trast. Saša je član i solo violista regionalnog No Borders Orchestra i deluje kao profesor na Filološko-umetničkom fakultetu u Kragujevcu.

Stanko Madić

Za izuzetno talentovanog Stanka Madića profesionalni put je počeo veoma rano. Student Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu postaje sa 14 godina, a magistarske studije završava u Novom Sadu sa 19. Od 2004. do 2008. je delovao kao asistent na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, a zatim se seli u Nemačku. Istovremeno postaje član ugledne Gradske kapele u Drezdenu i student majstorske klase na Visokoj školi za muziku u istom gradu gde završava svoje usavršavanje 2012. Od sepetembra 2011. je prvi koncertmajstor Nirnberške filharmonije.

Stanko je nastupio na skoro 500 koncerata u Srbiji, zemljama nekadašnje Jugoslavije, kao i širom Evrope, Severne Amerike, Azije i Afrike. Kao solista, kamerni muzičar i član simfonijskih ansambala svirao je u prestižnim dvoranama Beograda, Beča, Berlina, Bremena, Njujorka, Zagreba, Osla, Đenove, Stokholma, Budimpešte, Ženeve, Bratislave, Ljubljane, Sarajeva, Moskve, Johanesburga, Čikaga…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *