Akcija „Mladi ambasadori Srbije“ otvara novi ciklus 2015

Novogodišnjim putovanjima u evropske prestonice, više stotina mladih otvara novi ciklus akcije „Mladi ambasadori Srbije“ sa ciljem da promovišu Srbiju kao vodeću omladinsku turističku destinaciju u ovom delu sveta.

Akcija Mladi ambasadori Srbije privukla je više od 1000 učesnika širom sveta porukom „Moja sledeća destinacija je Srbija“.

10365879_10154167900350094_2779448202703696194_n

 

Novogodišnjim putovanjima u evropske prestonice Krakov, Budimpešta, Beč, Prag i Istanbul, više od 700 mladih ljudi otvoriće novi ciklus akcije „Mladi ambasadori Srbije“ 2015, koja promoviše Srbiju kao turističku destinaciju među mladima širom sveta.

Akcija „Mladi ambasadori Srbije“ koja je već u prvoj godini privukla preko 1000 učesnika, motiviše mlade iz Srbije i dijaspore da na putovanjima širom sveta upoznaju što veći broj svojih vršnjaka iz zemalja koje posećuju, lično im predstave Srbiju i zainteresuju ih za neku od turističkih atrakcija naše zemlje.

Mladi ambasador Srbije može da postane svako ko putuje u inostranstvo. Mladi ambasadori su do sada podelili na hiljade specijalno za tu priliku izrađenih brošura o turističkoj ponudi Srbije i fotografisali novostečene prijatelje iz inostranstva sa porukom „Moja sledeća stanica je Srbija”. Na taj način se mladima iz drugih zemalja, kojima je možda to prvi kontakt sa nekim iz Srbije, širi pozitivna slika o Srbiji uz nova poznanstva i dobru zabavu.

“Srbija ima veliku šansu da postane jedna od vodećih omladinskih turističkih destinacija u ovom delu sveta.” rekao je Dragomir Ćoso, direktor omladinske organizacije Puzzle Group koja je pokrenula ovu akciju. “Srbija trenutno ima nekoliko festivala koji su u evropskom i svetskom vrhu, Beograd koji je za svetsku prestonicu zabave proglasio eminentni turistički časopis “Lonley Planet, zimske centre i mnoge druge sadržaje zanimljive mladim turistima. Ipak, ono što svi stranci ističu kao najveću prednost turističke ponude Srbije jesu gostoprimiljivost i druželjubivost, posebno mladih ljudi, i naša je želja da taj specifični duh prenesemo što većem broju mladih u svetu i zainteresujemo ih da dođu u Srbiju”.

1653694_10153785272815094_1595932892_n

Koristeći jedan od najsnažnijih vidova promocije, tzv princip ljudi-ljudima ili people2people, ova jedinstvena akcija deluje poput popularnih društvenih mreža ali u stvarnom svetu, proširujući internacionalnu mrežu ljudi koji stiču i dalje šire svoja pozitivna iskustva iz Srbije.

Kraj uspešne godine obeležiće proglašenje najaktivnijeg mladog ambasadora u prethodnom ciklusu koji kao nagradu dobija putovanje. Za samo godinu dana program je naišao na odličan odziv, a želja organizatora akcije jeste da ona postane tradicionalna i od opšteg značaja i da se u nju u novom ciklusu 2015. uključi što veći broj mladih.

 1521388_10153754911590094_638981816_n

Omladinski turizam

Omladinski turizam na svetskom nivou generiše više od 160 milijardi $ prihoda godišnje. Segment omladinskog turizma ima bržu stopu rasta u odnosu na sve ostale u okviru industrije. Po procenama UNWTO trenutno se obavi gotovo 190 miliona putovanja godišnje što predstavlja 20% svih putovanja u svetu, dok se do 2020 očekuje gotovo 300 miliona omladinskih putovanja na godišnjem nivou.

Više od bilo kog drugog segmenta na tržištu, omladinski turizam vodeći je na poljima inovacija i odgovornog turizma. Ovaj segment pokazao se i kao otporniji na ekonomske krize i promene na tržištu.

O akciji Mladi ambasadori Srbije (Youth Ambassador Serbia)

Akciju Mladi ambasadori Srbije 2013 godine pokrenulo je udruženje za omladinski turizam Puzzle Group sa ciljem da što veći broj mladih ljudi sazna o Srbiji “iz prve ruke” tj. od svojih vršnjaka iz Srbije.

Puzzle group okuplja na hiljade mladih ljudi i želi da doprinese boljoj promociji našeg turizma i da na inovativan i originalan način pokuša da predstavi Srbiju velikom broju mladih ljudi u Evropi i da ih zainteresuje da posete Srbiju. www.puzzlegroup.org/index.cfm/aktivizam/

Ove godine akcija Mladi ambasadori Srbije takmiči se za “Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje 2014” Privredne komore Srbije u kategoriji malih preduzeća.

O Puzzle Group

Puzzle ideja nastala je davne 2003. godine iz ljubavi prema putovanjima i sa ciljem da se uspostavi dosledna organizacija koja se isključivo bavi omladinskim turizmom i koja pruža kreativna, originalna i pristupačna putovanja za mlade ljude.

Naša ideja formalno je realizovana 2009. u vidu Puzzle Group organizacije sa vizijom da učestvujemo u stvaranju Srbije kao jedne od najpoželjnijih destinacija za omladinski turizam u Evropi. www.puzzlegroup.org/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *