Petnaesta mts noć reklamoždera

Jubilarna petnaesta mts noć reklamoždera održana je 20. decembra u Sava centru. Ovogodišnja tema manifestacije bila je „Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja“.

Pred punim Sava centrom veče je počelo zajedničkim nastupom nacionalnog ansambla Kolo i hip-hop sastava Recognize Crew koji su izveli tačku „Kolo prijateljstva“. Publika ih je nagradila velikim aplauzom, jednim od najjačih te večeri.KOLO&RECOGNIZE CREW

Kada je manifestacija i zvanično proglašena otvorenom usledila je dodela priznanja, od kojih je mali broj naišao na zainteresovanost  i pozitivnu reakciju publike.

Ono što je većina nestrpljivo čekala bilo je proglašenje najbolje reklame, a priznanje je i ove godine pripalo brendu Chipsy za reklamu Domaćinski duel. Nagradu za najpopularnijeg glumca u reklami osvojio je Nenad Jezdić. naj glumacKompanija Telekom Srbija osvojila je nagradu World Tour za neprofitnu kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon“ što znači da će ova naša reklama proputovati svet i biti prikazivana u svakoj zemlji u kojoj se Noć reklama održava.

world tour

Kada su sve nagrade uručene publika je mogla da uživa u onome zbog čega je prevashodno i došla – nekoliko sati neprestanog prikazivanja najboljih reklama iz celog sveta. Neke su propraćene aplauzom, neke zvižducima. Neke reklame nisu izazvale nikakvu reakciju publike, najčešće jer su u pitanju proizvodi koji su nama potpuno strani, pa samim tim često poenta i poruka same reklame gledaocu u Srbiji nije jasna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *