Case Study Show 2015 – Najkraćim putem do najbolje prakse

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, po deveti put organizuje projekat „Case Study Show 2015“,koji se održava 13. i 14. marta, na Fakultetu Organizacionih Nauka u Beogradu.

Case Study Show je projekat takmičarskog karaktera koji studentimasvih fakultetapružapriliku da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.

Prvi dan počinje prezentacijom studije slučaja gde takmičari, podeljeni u timove od po četiričlana, prezentuju svoja rešenja prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera – Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom iliengleskom jeziku. Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade – prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompaniji i mnoge druge.

Uporedo sa Studijom slučaja, prijavljeni studenti mogu učestvovati na Creative Room, tako da ostvaruju priliku da na kreativan i drugačiji način odgovore na kraći zadati problem iz prakse srebrnih kompanija Erste banka i Telekom, kao i svih zlatnih partnera.

Drugog dana, pored navedenih aktivnosti, studentu se mogu oprobati u Speed Dating-u, gdeza 5 minuta treba da se predstave svim zlatnim, srebrnim i bronzanim partnerima – EY i Delhaize i ostanu zapamćeni po svojoj idejina unapred definisanu temu.

Oba dana u holu fakulteta održava se Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti dobijanja prakse.

Prijave su otvorene za studente svih fakulteta do 22. februara.

Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu organizacije estiem.org.rs.

[ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *