Žena je pozvala 911 i pravila se da naručuje picu da bi prijavila nasilje u porodici

Prošle godine u oktobru, na sajtu Reddit, postavili su pitanje policijskim operaterima koji poziv nikada neće zaboraviti. Jedan čovek je ostavio u komentarima svoje iskustvo koje je sve ostavilo u čudu. Pogledajte sledeći link.

Naime, komentar je ostavio Keith Weisinger, koji je radio kao policijski dispečer 3 godine, pre nego što je počeo da studira prava. Danas, on je advokat životne sredine i živi u Portlandu. Kako kaže, ovaj poziv se desio pre skoro deset godina. „Radio sam noćnu smenu od 6 uveče do 6 ujutru i sećam se da sam primio ovaj poziv prilično kasno, blizu ponoći“ rekao je Weisinger. Kako mu se učinilo žena je bila u svojim tridesetim godinama. „U početku je bila jako smirena, ali davala je brze i kratke odgovore. Sećam se da mi je laknulo kada sam saznao da je jedan policajac patrolirao nedaleko od njene kuće.“ Takođe je dodao da nikada nije saznao šta se dogodilo sa ženom pošto su prekinuli vezu.: „Posle neposrednog delovanja (hapšenja, hospitalizacije i drugo), retko kad policijski dispečer čuje šta se zapravo desilo sa ljudima koji zovu.“

 Sa njegove tačke gledišta, ovo je bio slučaj zloostavljanja muža ili dečka. „Rekao bih da 90% poziva su uglavnom takve situacije. Pominjem ovo zato što su sagovornici obično žene koje mi se učine da su u nevolji, jer da su muškarci bili u pitanju drugačije bih postavljao pitanja. Zbog toga, čim sam osetio da nešto nije bilo u redu sa njom, moja prva pomisao je bila nasilje u porodici.

 Dodao je da kada ju je pitao da li zapravo ima hitan slučaj i kad odgovorila „Da“ оdmah je pretpostavio da ona pokušava da priča pred nekim ko je sa njom u sobi.

Napomenuo je da iako je pomogao u ovoj situaciji zasluga treba da ide ženi koja je zvala. „Bilo da se setila ovog trika ranije ili u samom trenutku, uspela je da ukaže na hitan slučaj bez odavanja prave svrhe svog poziva.“

Američka kampanja „No More“, koja se fokusira na iskorenjivanje zlostavljanja i nasilja u porodici, iskoristila je ovu priču da bi napravila reklamu u cilju podizanja svesnosti o ovom problemu. Gore prikazani video pojavio se uživo tokom prve pauze nakon drugog kvartala Super Bowl-a 1. februara 2015. godine.

[ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *