Festival marketinga „FONklame“

Kako su reklame najupečatljiviji deo svih kampanja i tiču se najvećeg broja ljudi, vremenom postaju svojevrsni oblik umetnosti u kojoj se kreativnost, domišljatost, inovativnost i dopadljivost poigravaju sa ljudskom psihologijom. Mnogo rada stane u nekoliko sekundi ili minuta koji se plasiraju javnosti.

S obzirom na to da su tvorevine mnogo kompleksnije nego što izgledaju, studenti Fakulteta organizacionih nauka, okupljeni oko studentske organizacije FON-ov centar za razvoj karijere, već osmu godinu zaredom bave se ovim fenomenom kroz projekat pod nazivom „FONklame“, čime svojim kolegama predstavljaju svet marketinga i advertajzinga iz druge perspektive.

Ovaj projekat nosi obeležja festivala marketinga jer se sastoji iz više segmenata, od kojih je prvi Zabavni – veče reklama, koji se održava 19. marta u Cineplexx bioskopu u TC Ušće.

Čitav sat puštaće se najbolje reklame iz prethodne godine, gost iznenađenja će upotpuniti zabavu, a novac od prodatih ulaznica je namenjen fondaciji Novog Beograda „Budi human“.

Drugi segment festivala je Konkursni. Vaš zadatak je da iz omiljene reklame izdvojite najzanimljiviji trenutak koji je sam po sebi priča, čime biste se i vi oprobali kao umetnik. Nagrada za najupečatljiviji isečak reklame je putovanje koje dodeljuje Puzzle group.

Prijave za konkursni deo su otvorene, a slike možete poslati do 13. marta.

O detaljima konkursa, načinu prijave za učešće na festivalu i o preostalim segmentima festivala (Edukativni, Takmičarski, Humanitarni) možete saznati na sajtu www.fonovcentar.rs.

Budite u toku sa projektom prateći i Facebook stranicе FONklame i FON-ov centar za razvoj karijere, kao i Тwitter nalog FONklame.

[ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *