Predavanje Ane Drašković – Veština prodaje. Kako ljudi kupuju?

Studentska organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština u saradnji sa Grupom za SPEKOF organizuje otvoreno predavanje na temu “Veština prodaje. Kako ljudi kupuju?” koje će se održati direktorka i rukovodilac tržišta za KPMG Ana Drašković u sredu, 22. aprila 2015. sa početkom u 16h na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.

Ana Drašković je svoju profesionalnu karijeru započela u kompaniji „Tetra Pak“ samo dve godine nakon što je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Ekspert u svojoj struci, mlada i ambiciozna, vrlo brzo je svoju karijeru proširila iskustvom u Narodnoj banci Srbije, kao šefica kabineta guvernera. Na tom položaju Ana se zadržala do 2003. godine, a potom je svoje znanje i veštine potvrdila magistraturom na Vestminsterskom univerzitetu u Londonu, gde je do 2005. godine nastavila sa poslovanjem u JP Morgan Chase-u. Nekadašnja direktorka Citigroup-a svoje bogato iskustvo i uspešnu karijeru izgradila je takođe poslovanjem u kompaniji Telenor, kao direktor javnog sektora, Svetskoj narodnoj banci u Srbiji i, do prošle godine, kao menadžer CEO-a (Serbian Export Credit and Insurance Agency).

Predavanje gospođe Drašković se održava u okviru projekta Škola poslovnih veština, koje organizuje studentska organizacija Mreža za poslovni razvoj u saradnji sa Ambasadom Sjedinjenih Američkih država u Srbiji. Cilj projektra je da pruži mladima znanje i veštine sa kojima se ne susreću u toku redovnog obrazovanja, a sve kako bi se smanjila nezaposlenost i kako bi se unapredio i što bolje iskoristio intelektualni potencijal mladih ljudi u zemlji. Neke od tema kojima se Škola poslovnih veština bavi su: preduzetništvo, liderstvo, diplomatski odnosi, komunikacija, odnosi sa javnošću, timski rad, psihologija uspeha, poslovna etika, ljudska prava, lokalni razvoj, demokratija.

[ratings]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *